Faceți căutări pe acest blog

2 mar. 2013

MIRAJUL SERII


Mirajul serii

Mă chinui să-ți descos întruchiparea,
Să-ți spun cât de frumoasă ești,
Purtat ca pe un val, mă las dus de chemarea
Cu care veșnic, dulce mă ademenești .

Adorm la pieptul tău simțindu-ți dragostea prin vene,
Mă văd zâmbind, în ochii tăi ca marea,
Aștept să mă săruți încet pe gene,
Să ne răpească seara,
Să alergăm ca doi copii prin iarba deasă,
Să-ți fiu dorința inimii
Să-ți spun că ești a mea aleasă,
Să te sărut de parc-acum m-aș risipi.



                                                                                                                         Autor : Lepşa Mihail
                                                                                                  Fotografie : Gianina Bejan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu