Faceți căutări pe acest blog

9 iun. 2013

NOTE DE PRIMAVARA

NOTE DE PRIMĂVARĂ

După o iarnă lungă, apăsătoare,
Eu mă găsesc proptit la geam
Te-aștept s-apari, să-mi vii cu soare
La fel ca-n fiecare an.

Primăveri, în șir tot trec
Și mă găsesc cu ochii pe fereastră,
De-aici de sus eu mă înec
Cu frământări ce crâncen mă apasă.

Aprilie a venit
Și din balcon, eu încă te privesc,
Cu fața-ntoarsă înspre răsărit
Trotuarul veșnic străjuiesc.

Am hotărât ca astăzi să cobor,
Să te salut sfios,
Să-ți prind o floare-n păr
Și să te-ntreb, curios,
Dacă vreodatm-ai observat
Cum pașii ți-i măsor
Dacă vreodată ai gustat
Din dulcele amor .

Îmi sorb cafeaua grabnic,
Și-arunc pe mine un tricou,
Ies repede din bloc,
M-așez pe-o bancă, în Copou.

Aici, tablou-i de poveste,
Potecile de flori sunt pline,
O pasăre-mi doinește,
Și pân’ să realizez că vine,
Căldura mă topește.

Adie-o atmosferă caldă
În suflet mi se-așterne primăvara
Mă-nbată atât de zdravăn,
Că pânce vine seara
M-adun din brațele iubitei,
Mă scutur de parfumul ei amețitor,
Și evadez din visul cel nemuritor.


                                                                                                                        Autor : Lepşa Mihail
                                                                                                  Fotografie : Gianina Bejan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu