Faceți căutări pe acest blog

5 sept. 2012

BLESTEM

  Blestem

Rupe-o secundă din eternitate
Priveşte-mi chipul zbuciumat,
Lipseşte-mi viaţa de singurătate
Să mor de fericire, sugrumat.

Sileşte-mi sufletul să râdă
Înjunghie-mi suspinul,
Loveşte-mi faţa hâdă
Şi curmă-mi chinul.

Tranşază-mă-n bucăţi de ciocolată
Şi umple-mi venele cu caramel
Atinge-mi ochii ,înţeapă-i cu-o săgeată
Grăbeşte-te şi curmă-mi viaţa far de ţel.

Ţi-aş sta şi mort-întins doar să mă calci,
M-aş spânzura de părul tău bălai
Ţi-aş pune la picioare mii de maci
De-aş ştii c-ai să mă porţi în RAI.

Tu, de cutezi, ca RAIUL să-mi răpeşti,
Iar viaţa-mi să n-o schimbi în bine
Strădania de mi-o umileşti,
                                                                    Vei fi pe veci în IAD cu mine.



                                                                                          Autor : Lepşa Mihail
                                                                                     Fotografie : Gianina Bejan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu