Faceți căutări pe acest blog

2 sept. 2012

COPILARIA



Copilăria

Căpilărie, în al uitării drum
Aduci lumină nesecată ,
Tu treci prin neguri lungi de fum
Şi vii mereu cu-a mea speranţă toată .

Încerc a mi te-aduce-aminte
Şi nu-i mereu uşor s-o fac ,
În capul meu eşti ca o rugăciune ,
La gândul tău tresar şi zac .

Chiar dacă timpul nu-l pot răsturna ,
Eu vreau să te întorci să-mi dai iar clipe fericite ,
Să văd în tine , copilăria mea
Imaginea preascumpă a mamei mult iubite .

Eşti pură , minunată ,inocentă
Şi viaţa-ntreagă-aş da , doar de-ai veni
Să simt mirosul tau de mentă ,
Să zburd prin grădiniţă , precum ai mei copii .

Hai , poartă-mă pe aripile tale
Şi pierde-mă prin ale carţii foi ,
Să cânt ,s-alerg ,să fac iar dandanale
Te vreau copilărie inapoi !


                  Autor : Lepşa Mihail
                       Fotografie : Gianina Bejan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu