Faceți căutări pe acest blog

2 sept. 2012

ROSU


Roşu

În ceasuri negre roşu văd şi roşu simt,
Obrajii rumeni , în soarele cel roşu mi-i adăp,
Iar mâna caldă spre sânii tăi cei vineţi o întind.
Privirea sângerie crapă când ochii-ncăp
În al tău roşu suflet , ce nu-l ating ,ci-l simt
Furat de gânduri albe.

Amor verşi nesecat şi mă înneci
Cu dragoste nemuritoare ,
Prin viaţa mea nevolnică-ai să treci
În clipa fară de-nsemnare.

Te-am aşteptat acum şi peste ani,
Dar în zadar când freamătu-l disipi,
Prin şoapte bucurie îmi emani
Şi inima la cerul roşu mi-o ridici.

Mi-e teamă , de te-ntorci
Că-ntine-am să trăiesc
Şi că suav ai să-mi revoci
Întâiul  Te iubesc” .


                   Autor : Lepşa Mihail
                       Fotografie : Gianina Bejan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu