Faceți căutări pe acest blog

3 sept. 2012

SLABICIUNEA FIRII

Slăbiciunea firii

Adesea-n seri ce se topesc
Sub clar de lună fermecat
Încerc să mi te stăvilesc ,
Un gând ,simţiri de neuitat .

Astfel pătrunde-n mine o visare
Crestând adânc în frageda-mi dorinţă
Te caut ne-ncetat în roşia zare ,
Te chem ,te strig ,cu toată-a mea fiinţă .

Dar nu apari, mă dezmintesc, îmi vin în fire
Văzându-te cum pleci cu sufletu-mi însângerat ,
Chiar de iubirea toată am închinat la tine
Nu m-ai privit deloc şi ca un mort în viaţă m-ai lăsat .

Gândindu-mă la florile ce pentru tine le-am adus
Plecam pe calea nemuririi
Deodată-o lacrimă am scurs ,
Rămas uimit am fost de slăbiciunea firii .

Cum de atâta timp mândria am ţinut cu uşurinţă
Şi-acum mă copleşeşte durerea nefiresc de-apăsătoare
Nu mai ezit să cred că nu e cu putinţă ,
Că mintea mea începe a zburda pe-o şubredă cărare .

Încet suflarea mi se taie ,visul se destramă ,
Din ochi dispar sclipirile de viaţă ,
Iar trupu’ mi se-nmoaie, se încleştează ca de-aramă
                                                                                            Mă sting făr de-o avea în braţă .



                                                                                         Autor : Lepşa Mihail
                                                                                     Fotografie : Gianina Bejan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu